Storno podmínky

Storno poplatky při zrušení pobytu:

Zrušení zdarma 21 dní před příjezdem

  • 50 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 21 dní před příjezdem

Doplňující obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY  
Hotel Vildštejn
Srubmont Forest s.r.o.
Pod Hradem 81,
351 34 Skalná

IČO:05359911
Všeobecné obchodní podmínky vymezují vztahy s osobami nebo partnery, se kterými není uzavřena dvoustranná obchodní smlouva.
I. OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ V HOTELU
Objednat pobyt v zařízení lze pouze e-mailem nebo vyplněním a odesláním formulářů na partnerských webech zařízení.Objednávka pobytu je přijata písemným zpětným potvrzením.Rezervace a objednání pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek dle stornovacích podmínek. On-line rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení rezervace. II. ZÁVAZNÁ REZERVACE
Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jen zčásti. Při závazné rezervaci bude ubytovatel po ubytovaném požadovat předem složení zálohy ve výši 50 % celkové ceny. Ubytovací místa budou závazně rezervována ve chvíli, kdy bude ubytovateli připsána částka za ubytování na účet. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí: při zrušení rezervace více než 30 dní předem – 0,  při zrušení rezervace méně než 30 dní předem – 50 % z celkové částky za ubytování Ubytovatel vrátí ubytovanému zálohu sníženou o stornovací poplatek nejpozději do 7 dní po písemném oznámení ubytovaného o zrušení závazné rezervace k poslednímu dni předčasně ukončeného pobytu.V případě, že si ubytovaný zvolí nabídku ubytování s nevratnou cenou, jedná se o nestornovatelný pobyt. V tomto případě mu nebude částka za ubytování při nenastoupení pobytu navrácena. Rezervaci není možné zrušit. Ubytovací místa s nevratnou cenou budou rezervována ve chvíli, kdy bude ubytovateli připsána částka za ubytování na účet.
III. PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cenu pobytu může klient uhradit v recepci zařízení při příjezdu v hotovosti nebo kreditní kartou. Cenu pobytu může klient před příjezdem převést bankovním převodem na bankovní konto ubytovatele. Potvrzení o úhradě pobytu bankovním převodem je nezbytné předložit při příjezdu v recepci hotelu. V cenách je zahrnut poplatek, který se vybírá ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu. Při platbě pobytu, zarezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je třeba postupovat následovně: jako garanci on-line rezervace je třeba uvést číslo kreditní karty nebo zvolit formu bankovního převodu. Údaje o kreditní kartě jsou dostupné pouze hotelu, ve kterém si klient rezervuje pokoj a karta bude použita k předautorizaci.
IV. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA

Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání najatých prostor, zařízení ubytovacího podniku, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo předpisy pro hosty (domovní řád). Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadoval on sám anebo hosté, kteří ho doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.
V. PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE
 Ubytovatel může klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/jsou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele. Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.
VI. DÁRKOVÉ POUKAZY
Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu (max. 1 rok).
VII. ZMĚNY SLUŽEB

 Nabízené služby v zařízení se mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen řídit se aktuální nabídkou služeb. Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.
VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 11. 2017. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem.